FAQ

ZWROT BILETÓW ZAKUPIONYCH PRZEZ: EBILET

Zakupiłam(em) bilet on-line. Czy muszę zwrócić się o zwrot pieniędzy do operatora sprzedaży?

Na adres e-mail podany podczas dokonywania zakupu, zostanie wysłana wiadomość z prośbą o przesłanie nr konta, na które będą przelane pieniądze.

Do kiedy pieniądze trafią na moje konto?

Zwrot będzie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych.

Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty, czy zostaną potrącone opłaty manipulacyjne?

Otrzymasz zwrot pełnej kwoty.

Nie otrzymałam(em) zwrotu, nikt się do mnie nie odezwał – jak mogę skontaktować się z bileterią?

Prosimy wysłać wiadomość na adres: rezerwacje@ebilet.pl

Kupiłam(em) bilet w punkcie stacjonarnym – czy muszę udać się do tego samego punktu, w którym go kupiłam(em), czy może być to inny punkt w ramach sieci?

Tak. Prosimy udać się do punktu, w którym zakupiono bilet.

Czy potrzebny jest paragon, by zwrócić bilet?

Paragon nie jest wymagany, wystarczy oryginalny blankiet biletu.

Do kiedy muszę zwrócić bilet?

Zachęcamy, aby zwrotu dokonać niezwłocznie, najlepiej w ciągu 30 dni od daty odwołania wydarzenia.

ZWROT BILETÓW ZAKUPIONYCH PRZEZ: BILETYNA

Zakupiłam(em) bilet on-line. Czy muszę zwrócić się o zwrot pieniędzy do operatora sprzedaży?

Zwrot odbędzie się automatycznie, pieniądze zostaną przelane na konto, z którego opłacono bilet.

Do kiedy pieniądze trafią na moje konto?

Zwrot będzie dokonany w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty, czy zostaną potrącone opłaty manipulacyjne?

Zgodnie z Regulaminem dystrybutora biletów, opłata serwisowa nie podlega zwrotowi.

Nie otrzymałam(em) zwrotu, nikt się do mnie nie odezwał – jak mogę skontaktować się z bileterią?

Prosimy o kontakt z operatorem sprzedaży za pośrednictwem formularza na stronie: https://biletyna.pl/contact

Kupiłam(em) bilet w punkcie stacjonarnym – czy muszę udać się do tego samego punktu, w którym go kupiłam(em), czy może być to inny punkt w ramach sieci?

Tak. Prosimy udać się do punktu, w którym zakupiono bilet.

Czy potrzebny jest paragon, by zwrócić bilet?

Paragon nie jest wymagany, wystarczy oryginalny blankiet biletu.

Do kiedy muszę zwrócić bilet?

Zachęcamy, aby zwrotu dokonać niezwłocznie, najlepiej w ciągu 30 dni od daty odwołania wydarzenia.

ZWROT BILETÓW ZAKUPIONYCH PRZEZ: EMPIK ORAZ GOING

Zakupiłam(em) bilet on-line. Czy muszę zwrócić się o zwrot pieniędzy do operatora sprzedaży?

W celu otrzymania zwrotu środków za zakup biletu, prosimy wysłać wiadomość na adres: support@goingapp.pl

W treści wiadomości należy podać kod biletu. Zwrot zostanie wykonany na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano zakupu biletu.

Do kiedy pieniądze trafią na moje konto?

Zwrot będzie dokonany w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Czy otrzymam zwrot pełnej kwoty, czy zostaną potrącone opłaty manipulacyjne?

Otrzymasz zwrot pełnej kwoty.

Nie otrzymałam(em) zwrotu, nikt się do mnie nie odezwał – jak mogę skontaktować się z bileterią?

Prosimy wysłać wiadomość na adres: support@goingapp.pl
Kontakt telefoniczny: 533 381 951

Kupiłam(em) bilet w punkcie stacjonarnym – czy muszę udać się do tego samego punktu, w którym go kupiłam(em), czy może być to inny punkt w ramach sieci?

Bilet można zwrócić w dowolnym salonie Empik.

Czy potrzebny jest paragon, by zwrócić bilet?

W przypadku braku paragonu, należy przedstawić potwierdzenie obciążenia karty, którą użyto do dokonania płatności lub wypełnić specjalne oświadczenie (dostępne w salonie Empik).

Do kiedy muszę zwrócić bilet?

Zachęcamy, aby zwrotu dokonać niezwłocznie, najlepiej w ciągu 30 dni od daty odwołania wydarzenia.