Właściciel utworzonej w 2009 roku agencji artystycznej ART2 Music, działającej w tzw. modelu 360, łączącym management artystyczny, agencję koncertową oraz niezależne wydawnictwo płytowe.
Członek Zarządu ZPAV – Związku Producentów Audio-Video (2023 – 2027), członek Akademii Fonograficznej oraz członek Rady IGMAP – utworzonej w 2021 roku Izby Gospodarczej Menedżerów Artystów Polskich.
Z branżą muzyczną związany od 1995 roku. Karierę zawodową rozpoczął w firmie fonograficznej Pomaton EMI (dziś Warner Music Poland), jako Product Manager a następnie Szef Departamentu Muzyki Polskiej do roku 2006. Odpowiadał za kreację i realizację strategii marketingowych bardzo wielu projektów muzycznych, m.in. zespołu Republika – płyty “Masakra” oraz “Ostatnia płyta” wydanej po śmierci Grzegorza Ciechowskiego, płyty Grzegorz z Ciechowa, płyt Grzegorza Turnaua “To tu to tam”, “Ultima”, zespołu T.Love “Chłopaki nie płaczą”, “Antyidol”, “Model 01”, ”I hate rock and roll”, zespołu Raz, Dwa, Trzy “Sufit”, Agnieszki Chylińskiej “Winna”.
W 2006 roku rozpoczął współpracę z firmą Kayax, gdzie zdobywał doświadczenie jako menedżer, współpracując z Marią Peszek przy debiutanckim projekcie “Miastomania”, organizując pierwsze trasy koncertowe tej artystki. W 2008 roku podjął współpracę z wydawnictwem Galapagos Music, w którym odpowiadał m.in. za polskie wydanie debiutanckiego albumu Julii Marcell “It Might Like You” oraz pierwszej solowej płyty Natalii Przybysz – Natu “Maupka Comes Home”.