Warsztat

Środa, 3 września, 16:00 - 17:30

Branża muzyczna na Game Industry Conference. Jak przygotować się do udziału w GIC?

Jeśli marzysz, aby Twoja muzyka zabrzmiała w polskich grach i chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć współpracę z branżą game dev – to wydarzenie jest dla Ciebie!

Warsztat jest kontynuacją czerwcowego spotkania ZPAV poświęconego współpracy branży muzycznej i game dev. Tym razem skupimy się na praktycznych aspektach udziału w Game Industry Conference – największej w Polsce konferencji sektora game development, odbywającej się w ramach Poznań Game Arena w dniach 24-26 października.

Obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona.

Gościem spotkania będzie dr inż. Jakub Marszałkowski, pomysłodawca i organizator GIC, który podpowie:

  • jak skutecznie przygotować się do konferencji,
  • jak działa system spotkań umawianych jeszcze przed wydarzeniem,
  • jakie warunki udziału przewidziano dla przedstawicieli sektora muzycznego,
  • jak wykorzystać branżowe stoisko muzyczne w strefie targowej GIC.

Warsztat poprowadzi Anna Ceynowa, dyrektorka ds. komunikacji ZPAV.

Spotkanie zaplanowano tuż po panelu dyskusyjnym o potencjale współpracy branż game dev i muzyki, w którym wezmą udział Robert Purzycki (Linc / Grail Team) i Paula Wieczorek (11 bit studios) – również dostępni dla uczestników podczas warsztatów.

Prowadzący

Dyrektorka Komunikacji ZPAV

Dyrektorka ds. komunikacji ZPAV, Przewodnicząca Rady Polskiego Rynku Muzycznego, Prezeska Fundacji EMPOWER POLAND. Inicjatorka Strategii Rozwoju Polskiego Rynku Muzycznego, pomysłodawczyni i organizatorka ogólnopolskiej kampanii „Dzień Polskiej Muzyki” oraz konkursu „Miasta Muzyki”. Przez blisko 14 lat pracowała w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, gdzie odpowiadała za politykę MKiDN ds. rozwoju sektorów kreatywnych, a przed tym za współpracę międzynarodową. Uczestniczyła aktywnie w przygotowywaniu krajowych i międzynarodowych programów dotacyjnych oraz w pracach grup roboczych UE ds. finansowania oraz eksportu i umiędzynarodowienia przemysłów kreatywnych. Realizowała szereg krajowych i międzynarodowych wydarzeń i projektów współpracy kulturalnej, badawczych i edukacyjnych, m.in. cztery edycje „Music Export Conference”, których była pomysłodawczynią. Wykładowczyni Akademii Menadżerów Muzycznych oraz gościnnie Akademii Music Export Poland, Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Uniwersytetu Gdańskiego. Panelistka i moderatorka podczas dziesiątek konferencji branżowych sektora muzyki i branż kreatywnych w kraju i za granicą. Współautorka podręcznika do cyfrowej dystrybucji muzyki „Online music guide”. Laureatka nagrody sekcji wydawców muzycznych ZAiKS. Członkini Rady Programowej Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych. Członki Akademii Nagrody Polskiej Ścieżki Dźwiękowej FMF. Członkini Komitetu Organizacyjnego Bydgoskiego Roku Muzyki.

Indie Games Polska / Politechnika Poznańska

Badacz i wykładowca zatrudniony na Wydziale Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej. Wykłada projektowanie gier, rokrocznie bardzo dobrze oceniane przez studentów, tworzy z studentami projekty, organizuje maratony programowania gier. Główny organizator Game Industry Conference w Poznaniu. Jeden z założycieli i członek Rady Fundacji Indie Games Polska, a teraz także wybrany do Rady European Game Developers Federation. Współpracuje z zagranicznymi stowarzyszeniami i organizatorami konferencji i targów branżowych jako ambasador i promotor polskiej branży gier za granicami Polski. Uznany ekspert od sektora gier w Polsce, autor raportów m.in. The Game Industry of Poland, panelista w kraju i za granicą.

Linc / Grail Team

Bizdev, game producer, director i music producer z blisko 18-letnim doświadczeniem w branży entertainment i gier. Współzałożyciel studiów L.inc, Different Tales i PolyAmorous oraz wydawnictwa gier Walkabout Games. Wyprodukował gry jak Liberated, Paradise Lost, Space Cows, produkował muzykę i komponował do Serial Cleaner, Werewolf: The Apocalypse, Wanderlust Travel Stories. Gra Werewolf: The Apocalypse – Heart of The Forest otrzymała Paszport Polityki. Posiada wieloletnie doświadczenie również w marketingu produktów cyfrowych. Pracował w CD Projekt, Agora, współpracował m.in. z Nintendo i Disney. Obecnie z Grail Team rozwija AI w grach – automatyczne testowanie, inteligentne NPCs. W studiu L.inc eksperymentuje z nową formą storytellingu z wykorzystaniem AI, współpracując z kreatywnym kolektywem twórców, artystów, inżynierów i naukowców w ramach projektu SEANCE. Wspiera polski gamedev, współpracuje z Game Industry Conference w Poznaniu.

Senior Business Development & Franchise Specialist, 11 bit studios SA

Specjalistka business development i project management z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży entertainment. Absolwentka University of Glasgow (MLitt Music Industries). W przeszłości m.in. Project Manager w Universal Music Polska oraz Kierownik Marketingu i PR w Agora Muzyka. Od niemal 4 lat związana z game dev. Obecnie pracuje w 11 bit studios, gdzie odpowiada za współprace licencyjne, rozwój portfolio produktów opartych na IP gier oraz szeroko pojęte partnerstwa.